sedikit tentang aku

Wednesday, February 29

Untitle

Hye u'olsss.


Lama tak update. Malam ni tiba tiba rasa nak menaip tu memuncak muncak. Tidak ketahuan la mengapa. Woahh. Ayat nak skema SPM habes. Haha. Ahad ni balik Key Ell. Rindu rumah. Rindu katil. Rindu bantal pelok aku. Meow meow aku. Sobsob. 


Assignment semua dah settled. Besok tinggal nak present je ha. Lepas tu balikkkkkk. Tapi sebelum balik kena buat show dulu. Percussion. Nak buat yang terbaik. Nak naikkan nama UiTM Machang. Aku sayang BrassBand. Senior senior semua dah nak grad. Sumpa rasa sedih. Besok Dinner Graduasi. Untuk julang pertama kalinya, aku jadi Pengarah Projek. Ke hulu ke hilir aku pergi. Cari tempat, settle kan hadiah, jumpa orang atasan bagai. Tapi demi senior, aku buat. And terima kasih laa dekat my Mr sebab sanggup teman aku. Hee. Even dia busy, dia sanggup teman. Ahaiii. Cair aku ha. Wakakaka.






No comments:

Post a Comment