sedikit tentang aku

Thursday, December 1

kabur.

Aku tak tau apa yang aku rase saat ni. Aku masih kabur lagi. Sebenarnya aku masih tak dapat nak lupakan si dia yang telah lama aku pendamkan perasaan ini. Ya. Dengan erti kata lain, aku tak bolah lepaskan dia lagi. Mungkin sebab itu aku tak dapat nak terima orang lain. Sekarang ni, aku cuba untuk menghargai orang yang berada di depan aku. Tak kiralah, dia panas baran ke, kuat jeles ke. Aku boleh terime. Aku tau semue tu boleh ubah. Cuma memerlukan masa yang sesuai sahaja. Aku harap dia bace ape yang aku taip ni. Sejujurnya, aku ni pemalu uuuu. #okaydiam. Aku ingat nak tulis surat ntok dia. Tapi. Ntah. Bape banyak kertas aku dah ronyokkan. 

p/s : bantu aku ntok lupakan si dia yang dah lame aku tak dgr khabar.  

1 comment:

  1. surat ? comel je bunyiknya . the time will come my dear . jgn force diri utk someone . okay ? i don't want you to get hurt .

    ReplyDelete