sedikit tentang aku

Thursday, November 10

kenangan zaman sekolah

Hye u'olsss. :D


Tadi dok belek belek handphone lame. Bosan kan dok rumah takde watpe. Selongkar la gambar lame lame. Tibe tibe rindu lak dengan sekolah. Nak dekat due tahun. Hmmm. Rindu dengan laksa. Feveret aku sampai bile bile. Aku penah hirup mangkuk laksa tu. Pedulik ape orang pandang. Bende sedap. Hihi. Kat sekolah, aku tak aktif sangat. Maybe sebab kawan kawan aku un tak aktif. Aku agak skema ah jugak masa sekolah. Note bukan main lengkap lagi. Haha. #skemahabes Tapi jiwa aku aktif benaa. Dekat U baru aku aktif kemaen. Masuk ni, masuk tu. Semue aku nak try.




dari kiri cepat jalan. ahax. nisa and meraa.




mase ni lepas habes kelas tambahan. kemaen kawan aku nihh.




ape aku buat tu ? aha.



ayu ek ? kekeke.



program ape tah. tak ingat. kat janda baik.



tak berape nak suke kaler oren. -.-


p/s : saya warga zuhal. :D



2 comments: