sedikit tentang aku

Saturday, November 5

Al kisah semalam.

One word. Alhamdulillah.


Aku memang nervous gile mase tu. Kat twitter bukan maen rancak borak. Semakin nervous. Lepas tu tunggu punye tunggu (ofcoz la sampai jugak result. mendee ) satu email masok. Pukul 1.11 am. Memang suke gile dengan no.11. Luv u lahh. Aku tengok je kat skrin laptop mucuk aku ni. Tak bukak. Ngam ngam pukul 1.20 baru aku bukak. Dengar lagu kuat kuat lu. Melalak, menari sikit. Cewahh. Bukan ape. Aku takot result drop andd aku down. Dah cool, baru aku bukak. Bile bukak, 1st aku tengok subjek yg paling aku tak suke. Statistic. Dann seperti yg dijangka, memang tepat setepat nye firasat aku. Just one word. Redha. Lepas tu, baru tengok pointer. NAIK. Aku t'menjerit. Mak aku teros t'bangun, masuk bilik aku. Muke berkerut. Terkejut. Mianhae Omma. Tehee. Suke suke suke. ^^ 


Petang semalam, ade message masuk. Pasal penerapan bagai tuh. Serabut dow. Sirius. Aku tau bende ni peluang. Jimat mase. Tapi. Ntah. Ade something yg buat aku tak tertarik. Sebab hati aku dah jatuh cinta dengan Machang ? #akutaupelikdiamah. Tapi ayah aku suruh pergi. And. Aku taktau nak bantah macam mane. TT So, nak sedap kan hati semue pihak. Nanti aku g beli no pin kat bsn tuh. 


p/s : Solat istikharah. :) Tapi kalau aku dpt petunjuk yg sebaliknye dari aku nak ? Aigoooo. Berserah.

No comments:

Post a Comment