sedikit tentang aku

Thursday, October 6

Nok kelik dohh.

Alohaaa. Sonyumm BESAR BESAR dehh. :D

Baru je lepas packing beg. Kawe nok kelik kelate dohhh. Ahad ni ade paper. Bisness Comm yo. Sayang kowt dgn subject ni. Hee. Tapi aku sayang Eco lagi. :) Aku takbacesatuapepunlagi wehhh.  Betol laa. Dok rumah takstadipun. Takboleh. Dah cube dah. Ish2, pe nak jadi lahh dgn aku nih. Takpe2, balik kelantan pulun ye Chah. Hihi.

After exam nnt, aku join LIBB. Stand for, Latihan Intensif BrassBand. Aku jadi coach. Hell yeah. Ajar budak2 maen cymbal. Taktau cymbal ? Sadis gile. Hahaha. InsyaAllah, aku akan ajar sebaek yg mungkin. Tapi kali ni bergabung dengan Kesatria. Mmg tak lahh kan. Konpem kene kawad. Dun likeeee. Sian ank2 buah aku. Padan muke. Kehkehkeh. 

Dalam LIBB tu nnt, aku pegy daki gunung lak. 3hari2mlm. Serius, aku tak sabar yang teramat sangat. First time. Mesti best. Hee. Wakil BrassBand just 10orang je, 3perempuan7laki. Mmg ngam laa, ade la orang tolong2 kalau terjadi ape2. #Mintakjauh,perjalananselamat. 


Menarek ! Mandi time.


Puncak.


p/s : rindu dye lagi. haihh. cukup2 la Chah. 

No comments:

Post a Comment