sedikit tentang aku

Wednesday, October 5

Am I cengeng girl ?

Penat kowt cengeng2 ni. Sile google kalau taktau makne dye eh. Hee. Okay, berbalik pade tajuk " Am I cengeng girl ?", taktau pasaipa lately ni asek nak keluar je air mate ni. Sensitip sangat. Kene tegor sikit nanges. Haihhh. Bila aku nak ubah tabiat ni eh. Umur makin meningkat ha. Ingat mude lagi ke apo. 

Ni nak stori moli pasai smlm, smlm aku g la usha belog ex dye. Tangan aku gatai g bukak. Sbnrnye aku maen agak je yang gurl tu ex dye. Tak sangke pulak tekaan aku tepat. So, bile dah jumpe belog tu, teringin la nak bukak an. Perghh. Fakta memang menyeksakan ! Mmg la dorang dah takde pape. Tapi kebarangkalian dorang bersatu balik, sgt la CERAH. Tbe2 aku rase takot. Takot nak menghadapi kehilangan buat kali kedua. Nampak je aku ni jiwe slumber dgn insan yg bernama lelaki, tapi jauh di sudut hati, aku lonely bhai. Sekali aku dah terpaut dgn someone, memang tak lahh kan aku senang nak lupekan dye. Aku suke dgn satu quote ni.


" If you truly, truly loved someone, then you'd be able to realise that it's OK if they don't love you back ".

Mmg la pedih quote ni. Tapi betol kan. Kalau aku, aku akan lepas kan. "Kalau ade jodoh antare kite takkan kemane",  ayat ni dulu dye penah cakap kat aku. TT

Aku taknak lupekan dye. Kau gile, nak lupekan orang yg pernah buat aku nanges sebab terharu. Mmg hebat laa, kalau boleh lupekan someone macam tu je. Andai kite takde jodoh, aku tetap akan simpan surat & the green turtle you bought for me. Anddd maafkan aku, sebab aku hilangkan rantai yg kau bagi aku dulu. Aku mmg careless bab2 barang perhiasan ni. 

P/S : Aku gadis biase. Tak sehebat dye. Dan. Aku adelah aku. Bukan sesiape.


No comments:

Post a Comment