sedikit tentang aku

Sunday, October 23

LIBB 2011

Masa sangat terluang. Hell yeah.

First tym aku jd coach, ajar orang wehh. Aku ni basic je ado ha. Tapi kire okayy laa. Hari first mase aku ajar anak buah aku tu, dorang cam lampi lampi sikit ah. Aku tension gak ah an. Lepas tu aku an pegy Gunung Stong, hilang tension aku sume. Duduk kat batu besar tu sangat lah fresh. Betol betol depan air terjun yg cam gelongsor tu. Nyaman~~


Habes je aktiviti kat gunung stong tu, bermulalah kehidupan aku mengajar budak2 tu. Aku ikhlas time ajar. Tak mintak pembalasan pun. Aku ajar ape yg aku belajar masa kat Shah Alam tu. Aku tau Cymbal ni berat. Kat tangan aku still ade kesan lebam warne hitam tu. Mmg tak boleh hilang dow. Nak wat cane. Kesian anak buah aku. 


Haa. Hell Nite story~~ Mmg hell betol dow. Kalau aku jadi pelatih tu, mmg terkucil ha aku. Mau nye tak. Sorang tuan aku ni jerkah budak bhai. Depan muke plak tu. Kalau aku dah nanges semahu mahu nye ha. Aku tak boleh dow, kalau laki marah aku. Hati aku ni sensitip. Cepat na terase. Cara hell dye same cam hell yg aku kene tym kat Shah Alam tu. Angkat kaki separoh laa. Saket + penat dow. Tapi semue tu pengalaman. Pengalaman mematang kan kita untuk lebih maju pada masa hadapan. *bapak skema ayat aku tuhh.


Layan gambar ah. Gambar boleh cerite kan semue nyeee. :)



Anak buah aku. Cymbalist. Dinner time.



Spastic.



Berangan main flute. Suke bunyik dye. <3



Hell nite.


Angkat kaki tuuu. *poknik. Haha. :D



Oh Cymbal.



VMC. *heart.



Power rangers. Hiyakkk.




4 comments:

  1. kalau sy jadi anak buah awak , sy syg awk smpai mati :) congratz echah !!

    ReplyDelete
  2. gmbar 1st toe ko nmpak tinggi!!congrats!!hehhee

    ReplyDelete
  3. ewah ewah. hahaha. thanks wehhh. tehee. :D

    ReplyDelete