sedikit tentang aku

Thursday, August 25

rumah.

Home already. hell yeah. lena gile tido dalam bas, sampai terkehel ha leher aku. sobsob. kali ni cuti raye sangat lahh lameeeee. suke 199%. tp lepas tu test menjelmeee. suke 1%. cukup laa 200%. ahakz. 

Nak makan rendang ketupat plezzz. kuah kacang. dannnnnnnn. tart nenas ! kuih paling sedap AKU buat. haha. lapar la pulak cakap pasal makan ni kannn. mengundang betol laa aku ni kannn. rindu ow nak raye suasane kampung. sobsob. nak main lumpur. ala. kat sawah padi tu. aku tak pernah rase pun semue tu. mase kecik-kecik dulu ade la. tapi mane la nak ingat kannn. dah tue bangke dah. otak dah expired nak ingat kenangan mase umur 5 taon dulu.

Taon ni seperti biase tema bebas. haha. tapi warne pepel tak kan terlepas dalam list aku. hihi. peveret tuu. baju raye setel. yeah. selendang, otw. yeah jugak. kasot, belom. tak yeah laa. susah laa nak jumpe kasot yg selese. cantik tapi keras nak mampuih. sangat la mengambil mase yg lame dok round-round dalam mall nnt. takpe, demi kaki ku yang tercinte. haha.

mood :: raye laaaaa. eh. puase laaaa.

No comments:

Post a Comment